UNIFORMES ESCOLARES PLATOON

LA NOSTRA EMPRESA

01 · FES-LI UNA ULLADA ALS DISSENYS

Abans de realitzar una comanda, fes un cop d'ull als nostres treballs anteriors per a poder fer-te així una idea de l'equipament que necessites.

02 · PERSONALITZA COLORS I MARCA

Podem mantenir els vostres dissenys i colors amb diferents tipus de teixits o confeccionar qualsevol disseny que ens proposeu.

03 · DEMANA PRESSUPOST

Escriu-nos per a sol·licitar pressupost gratis i sense compromís per al teu equipament escolar. Convençuts de convèncer-te !

Uniformes Escolars Platoon

EQUIPANT UNIFORMES ESCOLARS DESDE FA MÉS DE 30 ANYS

PLATOON, és una empresa que es dedica al disseny i confecció d'uniformes i equipament escolar. També confeccionem i dissenyem a mida equipaments esportius escolars com xandalls, samarretes i pantalons.

Oferim servei de personalització per a qualsevol peça que confeccionem. Els nostres equipaments estan realitzats amb els millors materials resistents, lleugers i còmodes del mercat. Disposem també de tot l'estoc requerit per a assortir en qualsevol moment de qualsevol demanda que se'ns sol·liciti.

DISSENY 100%
QUALITAT 100%
PRESÈNCIA AL MERCAT 80%
ESTOC AL MOMENT 100%

VOLS SABER MÉS?

DESCOBREIX ELS AVANTATGES DE CONTRACTAR-NOS

PER QUÈ NOSALTRES?

DESCOBREIX TOT EL QUE ET PODEM OFERIR

REPETICIONS ASSEGURADES

Guardem el model de la seva equipació per poder confeccionar en terminis de lliurament mínims.

DISSENY PROPI

100%

Pot triar els colors que portaran la seva equipació esportiva sense limitacions.

ALTA QUALITAT

I RESISTÈNCIA

Els nostres teixits ofereixen la màxima resistència, elasticitat i durabilitat.

MERCAT

GRAN PRESÈNCIA

Hem equipat a més de 150 escoles i entitats en aquests 30 anys.

Uniformes Escolars Platoon

PLATOON, líder en confecció i venda d'equipaments escolars a Sabadell i Terrassa. Més de 45 escoles confien en els nostres serveis per a equipar als seus alumnes.

GALERIA DE EQUIPACIONS

ET TRUQUEM